Garantie

Ondanks de goede kwaliteit van de materialen, kan het zijn dat je sieraad kapot gaat. Dit is niet leuk en kan ik voor je oplossen! Het sieraad heeft een garantietermijn van 2 jaar.

Gaat je sieraad binnen 2 jaar kapot? Meld dit dan per telefoon of mail aan me. Je stuurt vervolgens je sieraad naar onderstaand adres. Het sieraad zal ik kosteloos voor je repareren en retour zenden.

Adres: Toejoe sieraden, Heuvelstraat 38, 4813 GB Breda

Uitzonderingen die niet binnen de kosteloze garantietermijn vallen zijn:

Kapot glas van een medaillon, slijtage van een sieraad door gebruik, schade door krassen of vallen, verkleuring van het sieraad door verkeer gebruik of onderhoud. Lees hier meer over het onderhoud van je sieraden ♥

 

Aanpassingen sieraad

Je sieraad heb je met volle tevredenheid ontvangen! Fijn ♥ 🙂

Helaas is toch de maat van het sieraad niet goed of bevalt bijvoorbeeld de sluiting van het sieraad niet? Of had je toch nog dat extra bedeltje eraan willen laten maken?

Geen probleem, ik kan het voor je naar tevredenheid oplossen. Neem hiervoor even contact met me op.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@toejoesieraden.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.